Specjalista ds. technicznego wsparcia sprzedaży

Miejsce pracy: Dzierżoniów, Dolny Śląsk

Firma: Harris Calorific International Sp. z o.o.

The Harris Products Group/Division of The Lincoln Electric Company

produkuje sprzęt do spawania i cięcia gazowego, przemysłowy i specjalistyczny sprzęt do regulacji gazu oraz systemy rozprowadzania gazu. Harris jest firmą, która stawia na ciągły rozwój zarówno w sferze produkcji, bezpieczeństwa pracy, satysfakcji klienta jak i na osobisty rozwój pracowników.

 

Opis stanowiska:

Stanowisko to zapewnia wiedzę techniczną i wsparcie w zakresie sprzedaży (wewnętrznej i zewnętrznej), obsłudze klienta, współpracy z pracownikami zakładu, dystrybutorami i użytkownikami końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa i prawidłowego użytkowania urządzeń tlenowo-paliwowych marki Harris.

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać klientów poprzez obsługę przychodzących zapytań . Będzie też koordynować zlecenia na specjalne zamówienia od działów technicznych, a także od sprzedaży zewnętrznej. Ponadto będzie koordynować terminową wysyłkę produktów z obsługą klienta i produkcją.

 

Zadania:

  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące problemów technicznych, w tym wyboru produktów i obsługi użytkowania.
  • Ocena wymagań klientów dotyczących konkretnych produktów i aplikacji, aby móc zaoferować konkurencyjne rozwiązanie.
  • Zapewnienie najwyższej klasy rozwiązań technicznych i obsługę klienta dla istniejących i potencjalnych nowych użytkowników.
  • Wspomaganie obsługi klienta poprzez składanie zamówień, wybór produktów w zależności od dostępności i typu wysyłki.
  • Współpraca z personelem na wszystkich poziomach firmy Harris, aby edukować i rozwiązywać problemy techniczne.
  • Współpraca z personelem technicznym i produkcyjnym, w celu rekomendacji odpowiednich zmian w dokumentacji inżynieryjnej i produkcyjnej.
  • Zapewnienie wsparcia technicznego, prezentacji i szkoleń.
  • Współpraca z różnymi działami, w tym inżynierią, produkcją, kontrolą jakości, wysyłką i marketingiem na wszystkich etapach opracowywania nowego, specjalnego lub dostosowanego do nowych potrzeb produktu, aby zapewnić zadowolenie klienta.

 Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta lub zarządzaniu produktem przez co najmniej 3 lata.
  • Doświadczenie w branży spawalniczej i/lub gazowej
  • Wykształcenie wyższe – min. licencjat, preferowane kierunki techniczne
  • Odpowiedni poziom wiedzy technicznej, umiejętność nauczenia się całej linii produktów.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Rozwinięte zdolności interpersonalne do reprezentowania firmy w kontaktach z klientami i budowania z nimi pozytywnych relacji.
  • Proaktywna i ukierunkowana na rozwiązania osobowość.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym, o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.
  • Perspektywy rozwoju i realizację ambicji zawodowych.

 

Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o przesłanie CV zarówno w j. polskim jak i w j. angielskim na adres k.romanowska@openminds.pl

 

Prosimy o dopisanie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli::

?Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Open Minds Karolina Romanowska-Ciechan, Wrocław, 51-167, ul.Namysłowska 2/64. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z przeprowadzeniem postępowań rekrutacyjnych. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani /Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 18808