Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego

Dla naszego Klienta, koncernu Lincoln Electric, poszukujemy utalentowanych kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Eksportowego

Lokalizacja: Bielawa / Dolny Śląsk

 

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z organizacją sprzedaży Lincolna poza rynkiem europejskim w celu zwiększenia sprzedaży produktów Lincoln Electric w istniejących lub nowych kanałach sprzedaży.
  • Dostarczanie klientowi wszystkich niezbędnych informacji dotyczących oczekujących zamówień, faktur i innych kwestii, z odpowiednim wyprzedzeniem i w profesjonalny sposób.
  • Ścisła współpraca z zespołem marketingowym EMEAR w celu zapewnienia klientom najlepszej oferty.
  • Monitorowanie działań wraz z jednostkami Lincoln Electric oraz klientami w celu zapewnienia wszystkich wymaganych informacji oraz zadowolenia z produktu w celu uzyskania dodatkowej sprzedaży.
  • Wprowadzanie nowych zamówień do systemu ERP zgodnie z dostępnymi wytycznymi i zasadami obowiązująmi w korporacji.
  • Monitorowanie statusu i parametrów istniejących zamówień, w tym ceny, ilości, danych materiałowych i danych klienta.
  • Zapewnienie ekspedycji zamówień poprzez stały przegląd istniejących zamówień i podejmowanie niezbędnych działań naprawczych.
  • Opracowywanie raportów na potrzeby działu sprzedaży, planowania zapotrzebowania oraz działu finansowego, w tym prognozowanie i planowanie sprzedaży.
  • Zaangażowanie w identyfikację i wdrażanie ciągłych udoskonaleń oraz poprawę satysfakcji klientów.

Wymagania:

  • 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży, we współpracy z klientami zagranicznymi, w środowisku międzynarodowym, preferowane w firmie produkcyjnej.
  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne (w biznesie, logistyce lub w gospodarce).
  • Doświadczenie w sprzedaży eksportowej lub eksportowej obsłudze klienta.
  • Wysoki poziom profesjonalnego podejścia w codziennym kontakcie z klientami.
  • Rozwinięte umiejętności analityczne.
  • Proaktywne podejście do optymalizacji procesów.
  • Dobra znajomość MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint).
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku pracy.
  • Doświadczenie w zakresie obsługi systemów ERP, preferowany SAP.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Silnie rozwinięte zdolności interpersonalne.
  • Wysoki poziom komunikacji.

 Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.
  • Szkolenia w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia.
  • Świadczenia pozapłacowe.

 

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie CV na adres k.romanowska@openminds.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.).

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 18808