• Jak napisać dobry list motywacyjny?

    19.06.2017

    Najpierw zrób badanie firmy

    Zanim zaczniesz pisać list motywacyjny, dowiedz się więcej o firmie i konkretnym stanowisku, na jakie aplikujesz. Zajrzyj na stronę internetową firmy, sprawdź informacje o firmie na Twitterze oraz profile pracowników na LinkedIn. Zrób kilka kroków poza samym czytaniem opisu stanowiska. Dowiedz się, jakie wyzwania stoją przed firmą i jak Twoja rola pomogłaby rozwiązać te problemy. Znajomość firmy pomaga również w wyborze właściwego stylu pisania listu motywacyjnego. Pomyśl o kulturze organizacji, do której się starasz. Jeśli jest to kreatywna agencja, czy firma projektowa, możesz zaryzykować więcej, ale jeśli jest to bardziej konserwatywna organizacja, jak bank, lepiej być bardziej powściągliwym.

    Open Strong

    Ludzie zazwyczaj piszą „Ubiegam się o pracę X, której ofertę widziałem w miejscu Y?. Szkoda czasu na te ...

    Czytaj dalej
  • Business Development Engineer / Kędzierzyn-Koźle

    1.06.2017

    Dla naszego Klienta, jednego z największych światowych dostawców dla przemysłu motoryzacyjnego (komponenty aluminiowe) w związku z dynamicznym rozwojem zakładu i uruchomieniem nowego projektu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Techniczny Opiekun Klienta

    / Business Development Engineer /

    Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle

    Zakres obowiązków:

    • Koordynowanie zapytań ofertowych od klientów i ich wstępna weryfikacja
    • Aktwny kontakt biznesowy z klientem z branży motoryzacyjnej
    • Analiza techniczna zapytania ofertowego wraz z dokumentacją techniczną
    • Koordynacja przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi uczestniczącymi w procesie opracowywania i realizacji zamówień (produkcja, jakość, logistyka, zakupy), w celu wymiany danych potrzebnych do przygotowania kalkulacji
    • Analiza i przygotowanie kalkulacji oraz opracowanie wstępne oferty
    • Monitorowanie nowych projektów na poziomie wykonania
    • Pomoc w przygotowywaniu raportów sprzedaży i praca z systemem MRP
    • Miesięczne i kwartalne raportowanie
    • Wsparcie w rozwiązywaniu problemów klienta ...
    Czytaj dalej