• Kierownik Miękkiego HR

    2.06.2020

    OpenMinds Talent Search and Development. Profesjonaliści w rekrutacjach i szkoleniach miękkich. Jesteśmy młodą marką opartą o doświadczonych praktyków. Rozwijamy biznes naszych Klientów rekrutując, szkoląc i rozwijając Talenty. Stawiamy na jakość i relacje. Poznaj nas bliżej na www.openminds.pl

    W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży metalowej, poszukujemy osoby nie bojącej się nowych wyzwań i chcącej budować standardy HR, która dołączy do zespołu jako

    KIEROWNIK MIĘKKIEGO HR

    Miejsce pracy: Dolny Śląsk / Jawor

    Obowiązki:

    • Uczestnictwo w tworzeniu oraz realizacji polityki HR,
    • Prowadzenie procesów rekrutacji wewnętrznej i zewnętrznej na wszystkich szczeblach w organizacji z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
    • Prowadzenie i usprawnianie procesów HR takich jak rozwój pracowników, employer branding, wdrażanie nowo zatrudnionych pracowników i ich adaptacja, badanie zadowolenia pracowników, ocena okresowa,
    • Organizacja oraz prowadzenie programu staży studenckich i praktyk oraz współpraca z szkołami i uczelniami wyższymi,
    • Zarządzanie kompetencjami ...
    Czytaj dalej
  • Kierownik Jakości

    21.05.2020

    OpenMinds Talent Search and Development. Profesjonaliści w rekrutacjach i szkoleniach miękkich. Jesteśmy młodą marką opartą o doświadczonych praktyków. Rozwijamy biznes naszych Klientów rekrutując, szkoląc i rozwijając Talenty. Stawiamy na jakość i relacje. Poznaj nas bliżej na www.openminds.pl

    W związku z dynamicznym rozwojem naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży metalowej, poszukujemy osoby nie bojącej się nowych wyzwań i otwartej na pracę z najnowocześniejszymi technologiami stosowanymi w Automotive oraz zakładach produkcyjnych, która dołączy do zespołu jako

    KIEROWNIK JAKOŚCI

    Miejsce pracy: Dolny Śląsk / Jawor

    Obowiązki:

    • Współudział w tworzeniu i realizacji polityki firmy w zakresie zarządzania jakością,
    • Koordynacja i rozwój działu zarządzania jakością, w tym zarządzanie działaniami związanymi ze sprawną obsługą procesu reklamacji,
    • Wdrożenie nowych standardów kontroli procesów w firmie,
    • Monitorowanie poprawności przebiegu procesów jakościowych oraz koordynacja działań eliminujących zagrożenia jakościowe w ...
    Czytaj dalej